Mrym66 Bayanlar cam ve sakurada doğum yapmayi düşünüyorum ama devlet diye korkuyorum bebek doğduktan sonra özel hastane gibi kontrol yapıliyormu cocuk doktoru bakıyor mu bide odalar tek kişilikmi eş alınıyormu bilgisi olan yazabilrmi