Premsesliya Kızlar selam, başlıktada belirttiğim üzere 3.5 aylık bebek kaç saatte bir beslenmeli istediğinde mi verilmeli yoksa saati takip mi edilmeli
peksokomelli Premsesliya biz 3 aylığız. 2 saatte bir istiyor gündüz. Gece ne zaman acıkırsa, değişiyor. Bence bunun kesin bir saati yok ne zaman acıkırsa verilebilir.
aslitpbg Kendi acıktığında zaten belli ediyor canım onun dışında 3-4 saate bir emzirmelisin. Mesela uyuyorsa o uyanana kadar emzirmemelisin. Ama normalde 3 saate bir beslenmesi gerekiyor. 👍😊
Premsesliya aslitpbg Sağarak veriyorum geceleri uyku sırasında içiyor ama gündüzleri çok kötü. Yarında işe başlıcam içirebilecekler mi nasıl olucak derken uyuyamıyorum. Teşekkür ederim canım buarada 🤗
Busraeylul2 Premsesliya istedikte vermelisin çünkü o seni sadece doymak için emmiyor güvende hissetmek için de emiyor çok düşkün değilse emmeye 2 saatte bir mutlaka emzirmen gerek
Premsesliya Busraeylul2 Sağarak veriyorum değil 2 saatte 4 saatte 1 bile vermeyi denesem çığlık çığlığa ağlıyor diliyle itiyor çok zorlanıyorum bu konuda