31marthira korkmayın her şeyin her anın tadını çıkarın atakların bile :)) ben sanki daha dün 4 ay atağı beni delirtti diye post açmıştım sanki ama bugün bi baktım ki kızım 10 buçuk aylık olmuş neredeyse 1 sene dolacak :) zaman çok çabuk geçiyor her an çok kıymetli 🥰🥰