Betuscesi bende yeni başladım ek gıda hazırlığina iki önlük ,cam rende,buharlama aparatı,suluk mamajo aldım,silikon kaşık mama kabı,birde emzik tarzı oluyo ya adı aklıma gelmedi meyve fln koyuyosun yiyo ondan aldım ek olarak bu aylarda taze meyvelerden sebzelerden buzluğa atıyorum çok heyecanli bir süreç 🤗