Kalkıs en gec 10 super bı saat evet ogle uykusu en gec 3 3.30 tekrar Kalkıs en gec 4.30 buda super evet cok sukur ama gece olunca cocuk uyumuyo cinlerim tepeme cıktı saat 1 hala sallıyorum nefret geldı artıkbu durumdan ben bitik cocuk dedgın bu saatekalırmı ya sabah erkenden jkaldırsam yıne12yi buluyo yatması