Arkadaşlar bebeğim 3 ay 18 günlük ama nerdeyse 1 haftadır kendini okadR cok sıkıyor ki kaka yapar gibi elini kolunu sıkıyor Kızarıyor bazıları gazı var bazılarıda geriyor kendini diyor bende korktum bişeymi oldu doktora gitsemmi anlamadım elini ayağını dümdüz uzatıyor sıkıyor kendini kakasıda böyle sert gibi oluyor