2 aylıkken bizde de oldu sadece uykuda emiyordu ve biberonu da babasından alıyordu tam sinir olmalık yani tazyikli süt gelmesinden dolayı reddettiğini söylemişti emzirme danışmanı hiç pes etmedim sık sık sağdım gündüzleri sağarak geceleri ise emzirerek sütümü verdim veeee mutlu son pandomi döneminde evdeydim 8,5 aylıkken döndü memeye şimdi 14 aylık ve anne demeden meme dedi ve süreli emmiyor 🙏hiç üzülmeyin ve pes etmeyin zamanında sağın inşallah sizin bebeğiniz de yakın zamanda memeye döner 🙏