minniegibi-amadegil Arkadaşlar merhaba. Yardımınıza ihtiyacım var ve gerçekten eşimle bildiğiniz bu konuda tartışıyoruz. 3 ay 1 haftalık bebeğim var. (erken doğum// 36 haftalıkken doğdu) sabah ve öğlen iki saatte bir süt içiriyorum. Ben zamanın geçmesini beklesem dahi bebeğim iki saat olunca ağlıyor ve acıktığını belli ediyor. Gelgelelim ki gece beslenmesine… ben 2 saatte bir beslenmesinden yana iken eşim 4 saatte bir ver hatta uyanıp ağlayınca ver diyor. Karışmasının sebebi ben dinleneyim diye haftasonları geceleri o bakıyor. Bu konuda beslenmede tartışma yaşıyoruz. 3 aylık bebeğinizde gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz? Kaç saatte bir besliyorsunuz? Şunu da düşünmek lazım erken doğduğu İçin ben bebeğimi şuan 2,5 aylık olarak görüyorum
Misskokulum minniegibi-amadegil anne sütünü sağarak mi veriyorsunuz? Gece beslenmesini 1 aydan sonra ben uyandırmadım kendi ne zaman acıkıp uyanırsa o zaman besliyordum esiniz gece konusunda haklı uykusunu bölmeyin ileride sıkıntı yaşarsınız saat bası uyanır acıkınca zaten uyanıyorlar bırakın uyusun uyumak da beslenmek kadar önemli 😊
Hasderluna minniegibi-amadegil benim kızım 2 ay 28 günlük, gece kendisi ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim hep. Mama için de bu geçerli bildiğim kadarıyla meme için de. Kan şekerinin düşme riski yok, sarılık ihtimali de yok şu anda. Mamaya olduğu kadar uykuya da ihtiyacı var bebişlerin. Acıkınca uyanır zaten 4 5 saat sonra. Bence bırakın uyusun siz de dinlenin birazcık 😊
Nefest minniegibi-amadegil ben 3-4saate çıkmıstım gece o zamanlar. 4. Ayda zaten gece uyandırmayı bırakın dedi doktor. Ama inanır mısınız o 4 saatte bir uyanıp mama istemeye devam etti hala ediyo😅
Kizimmmmm minniegibi-amadegil 3 ay 17 günlük kızım. 2 buçuk aylık olduktan sonra geceleri kalkmadim. Ne zaman uyanırsa o zaman verdim. Acıkınca kndi uyaniyo.
minniegibi-amadegil Misskokulum Evet emzik hayatımıza girdiğinden beri mememe gelmek istemiyor ağlayarak kendini geriye atıyor bende mecburi olarak sütü sağıp biberonla vermek zorunda kalıyorum. İki saatte bir vermesem dahi kendisi (not alıyorum her beslenmesinde) 2 saat dolduğunda ağlamaya başlıyor. Ağlamakta denmez bildiğiniz kendini boğuyor acıktı diye. Ağzına biberonu verdiğim an susup besleniyor. Benim imkansız üç saate denk getirmem veya iki saati geçirmem ağlayarak nefessiz kalıyor o derece sıkıyor ve kasıyor kendini bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Gece beslenmesinde kesinlikle uyandırmıyorum. Uyukluyormuş biberonun ucuna ağzına dokunduruyorum hemen kapıyor ve uyanmadan içiyor.
minniegibi-amadegil Efee_sevim Bu benim bebek için çok imkansız bir durum 😕 iki saat dolunca avazı çıktığı kadar bağırıp katılıyor resmen, nefessiz kalıyor. Her beslenmesinde not alıyorum, takip ediyorum ağlama ile acıkma saatleri birbirine eşdeğer gidiyor.
Defnenvekuzey Bizde 3 17 günlüğüz daha 2 buçuk aylıkken doktorumuza bende onu icin sormuştum gece kendi uyanmadığı sürece vermiyordum kendi kalkcak öyle vercem doktoruma sordum vermem gereklimi oda kendisi kilosu herşeyi yerinde gece uyuyan bebek büyür diyor hem gece uykusu düzelmiş olur kendi kalkmadığı sürece vermeyin dedi ve şükredin bebeğiniz uyuyor diye yAni herşey normalse kendi uyandığında verin
minniegibi-amadegil Defnenvekuzey Anladım. Güzel açıklamışsınız teşekkür ederim. Lakin şunu belirtmemde fayda var. Ben uyandırmıyorum, uyandırmadan içiriyorum uykusuna uyanmadan devam ediyor. Acaba bu bahsettiğiniz şuanki durumum İçin de geçerli mi
Susamannesi Benim bebeğim de 37 buçuk haftalık doğdu 3 aylık şuan gece beslemesini bırakmamı söyledi çocuk doktorum ağlarsa uyanırsa besle uykusunu bölme dedi içiniz rahat etmiyorsa bilemem tabi ki
31marthira minniegibi-amadegil göğsünüze alıştırmaya çalışın dışarıda falan ne yapıyorsunuz öyleyse siz Sagın oda sıcaklığında 3 sat dolapta 3 gün saklayabilirsin ağladığında benmari usulü ısıt ver sagmanı beklemek zorunda kalmaz
minniegibi-amadegil Nefest İşte muhakkak benimki de öyle olacak 🤦🏼♀️ Şuan uyuyor mesela şuan tam 3,5 saat oldu. Hala vermedim bir şey. 2 saatte bire alıştığı İçin hep iki saatte bir içmek istiyor :)) kafa karıştıran gece de aynı şekilde devam etmem mi
Egurbuz20 minniegibi-amadegil canım her bebeğin iştahı farklı bende çok zorlanıyorum seninle aynı durumdayım ama yine o yolda ilerliyorum
Hazal89 minniegibi-amadegil 3 aylıkken doktora sordugumda gelişimi için 3 saatte bir beslenmesi gerek demişti tabi mama içtiği icin sizin anne sütü 2 saatte bir normal zaten kendisi ağlıyormus bence yaptığın doğru eşine takılma sonucta o kalkıp vermiyor
minniegibi-amadegil Hazal89 Bizim doktorda ilk doğduğundan bu yana 3 saatte bir besle demişti. Doktoru dinledim sarılık başlangıcı oldu. İki saatte bir besledim çok şükür hemen toparladı. O da onda alışkanlık yaptı sanırım Kİ şuan hala aynı saatte devam ediyor
Defnenvekuzey minniegibi-amadegil aslında vermeyin kendi acıkınca uyanır artık sarılık ve ya şekeri düştü gibi bsey yok alışık hale getirirsiniz ve bu devamlı sürer biz şimdi 9-10 gibi veriyorum gece böyle uyanacak gibi oluyor emziğini ariyor anlıyorum acıkmış ve kalkıp yapiyorum ama bazen 7-8 saati buluyor rahat olun Sizde yatıp dinlenin bence açıklıklarında uyanırlar
minniegibi-amadegil Defnenvekuzey Gala yenidoğan misali uykusuzluğum var ortalıkta zombi gibi dolaşıyorum 🤦🏼♀️ İki saatte bir kalk süt ısıt, yatmadan süt sağ tam uyuyorum ikinci beslenme saati derken bütün gecelerim bu şekilde uykusuz geçmeye devam ediyor
Nefest minniegibi-amadegil ben artık gece gündüz hiç ellemiyorum😅 geçen doktor randevusunda uyuyodu, doktorumuzla oturduk uyanana kadar bekledik. Asla ellemeyin uyurken diyo😅
Hazal89 minniegibi-amadegil benim oğlum 9 aylık 3 saatten 4 saate cıktı ben kalkmasam bile ağlayıp istiyor her bebek farklı bazıları uyanmıyor sen bebeğini dinle boşver
Defnenvekuzey minniegibi-amadegil bence artık rahat olun anlıyorum sizi bi gün deneyin uyanmadığı sürece yatın açtır vs diye düşünmeyin aç olan bebek ağlar böyle devam ederseniz kendinize zarar alıştırmayın bırakın rahat olun başında beklemenizezede gerek yok yanın koyun beşiğini yatın eşinizde sizde bebek acıkınca kalkıp mamasını yedirip gazını çıkarın yatmaya devam 🥰
31marthira minniegibi-amadegil çok doğru söylüyor eşin benim bebegimde 3 ay 27 günlük ve 35 haftada bir erken doğdu. 3 Aydan itibaren geceleri uyanmadık sürece ben uyandırmadım şuan gece 1 tam gece uykusuna yatıyor sabah 9 da uyanıyor acıkıyor emiyor geri uyuyor 12 ye kadar doktorum acıksa uyanırdı endişe etme dedi keyfine bak dedi