Merhaba melek anneler
işe başlayacağım için yaklaşık 1 Aydır süt biriktiriyorum işe başladım ancak oğlum biberon alıştırma bardağı vs hiç bir şekilde süt içmiyor. Bende ziyan olmasını istemiyorum en değerli şeylerden biri malum . birine faydası olsun istiyorum . Eğer ihtiyacı olan varsa Kayseri de yaşıyorum verebilirim