Dilarasavull44 evet altı aylık olmak üzereyken kendiliğinden tuttu. Ben de birara silikon için değil ama biberonu bıraktırabilmek için aç bıraktım.Çevremdeki çok bilmişlerin aç bırak kesin tutar demeleriyle gaza geldim. Ama o günlerdeki bebeğimin ağlayışını hala unutamam. O ağladıkça kendim ağladım. Milletin ağzına bakarak bana muhtaç küçücük bir bedeni nasıl aç bırakırım diye kendime çok kızdım. Varsın biberonla beslensin dedim. Bir daha asla aç bırakmadım. Sadece ara ara silikonu teklif ettim. Zamanla biberonu bıraktı silikonla da olsa göğsümü tuttu. Emmeye iyice alıştıktan sonra ara ara göğsümü teklif ettim ve zamanla silikondan da kurtulduk. Sadece sabırlı olun. Her emzirmede önce silikonsuz teklif edin. zamanla bırakacaktır Allah’ın izniyle. Kendinizi ve bebeğinizi asla üzmeyin bu yüzden. Hiç birşeue değmez çünkü. Şuan sizin sütünüzle besleniyo bu sonucu değiştiremez silikon😊