Esra1986 Merhaba, Yeğenimin sırtında kızarikliklar mevcut kremle gecisiyor sürtündükçe tekrar ediyor akşam çıkıyor ozellikle resim aticam simdi sizce nedir fikri olan yazabilir mi rica etsem
mom0989 Esra1986 egzama canım sıcaktan egzama olmuş. Büyük ihtimal terlemiş. Bizim de sırtımız öyle olmuştı. Sakın duş aldırırken kese yapma şampuan sürme. Duru suyla bol bol yıka terletmemekte çalış ve nemlendir kuru kalmasın. Biz çok çektik. Hele 1 ay önce avokado verdim bu sırtın aynısı olmuştu. Bugün ekstra ilk defa birşey verdiysen de böyle alerjik reaksiyon göstermiş olabilir
Aslimeyra Esra1986 ezgama bu bebegim 3 aylıkken olmuştu coresetin adında krem vermişti doktorumuz birde müptelâmın stepolia isimli şampuan cok cok.iyi gelmişti ikisinide tavsiye ederim inşallah hemencik geçer
Esra1986 Almirayildiz himm ablamda isilek diyor aslinda ama.banada agzama gibi geldi cunki kiyafete karsi egzamanin alerjisi oluyor diye biliyorum gebeyken bende yasamistim sürtündükçe artiyor dedi
Esra1986 Çok tşkederim herkese ins cabucacik geçer sirt bide uykuda sıkıntı yapiyor doktorada gostermekde fayda var bilgileriniz icin saolun