Meeerveunal Merhabalar sma optipro 1 numara var elimde lazım olur diye almıştım ama oğlum 6 aylık oldu bile kullanamaya gerek kalmadan hiç Açılmadı ilgilenen var mı
Simay-annesi Tuba bir hafta önce elimdeki 2 kutu formül sütü bir kişiye vermek için yazmıştım ama ürün satmanın veya ücretsiz göndermenin yasak olduğunu söyleyip postumu kaldırdınız yasak değilmiydi ?
Mom0870 Simay-annesi Daha önce yaşanan tatsız olaylar nedeniyle ücretsiz ürün göndermek yasak 🌺 Yoksa anne bebek ürünü satışı yapabiliyoruz ☺️💕
Edanurdg Meeerveunal ben Bahçelievler de oturuyorum Avrupa yakası falan olsa en azından eşim alabilirdi ama uzak
Nilcikk Meeerveunal ben istanbul bağcilarda oturuyorum instagram beni eklersiniz isterseniz nilcikk kullanici adim
Nilcikk Meeerveunal ablam karsıda oturuyo ama onlada gonderebilirim odemeyi mamayı ona teslim edersiniz