Meeerveunal
Bir hafta önce ek gıdaya başladığınızı belirtmişsiniz bence biraz fazla yüklenmiş olabilirsiniz karpuz, yoğurt ve kaşık maması fazla gelmiştir. Bence kaşık mamasını ve meyveyi silin geri listeden ve sebzelerle 3 gün kuralı ile devam edin🥰 ben sebze tadımlıkları bittikten sonra meyveye geçmiştim sonrada kaşık mamalarına geçmiştim. Bebeğiniz süt haricinde gelen gıdalara alışması gerekiyor ve ilk dönemlerde kabızlık yaşayabilir gayet normal bir durum🙏🏽