Pyrz Merhaba 1 yaşında inek sütü kullanan varmı ? Biz hala mama çorba meyve falan olarak gün geçiriyoruz yemek yemiyor malesef 😔sizde durumlar nasıl
Tuba Pyrz 1 yaşına bastığında yemeklerine kullanmaya başladım fakat öyle içmesi için vermedim. İçmesi için devam sütü tercih ettim onun dışında biz ne yersek onlardan verdim😊
Lizbon Pyrz Hayır vermedim anca yemeklerinde. Hoş artık yaptığım yemeklerden veriyorum çok yaplı tuzlu hiçbir zaman yapmadığım için sorun olmuyor. Ama devam sütü verebilirsin. İnek sütü çokta lazım değil fikrimce 🙅🏼♀️
Pyrz Tuba bende devam sütüne başladım ama hiç birşey yemiyor yemek en fazla 1 kaşık sonra oyun oynuyor
Pyrz Tuba evet çıkartıyor ama ondan değil bence önüne koysanda mıncıklıyor .. yavaş yavaş mamayı bırakmak istiyorum çünkü
Lizbon Pyrz Yemek konusunda da diş çıkarıyorsa reddetme olabilir bizde aynı durumdayız anca önüne koyduğumda oynuyor. Çok zorlamıyorum yerse yer modundayım biraz serbest bırakın sizde eminim acıktıgı zaman cocugunuz da yiyecektir :)
Tuba Pyrz Hazır değil belki de daha. Oğlum 18 aylık ve hala gece uykusuna geçmeden devam sütünü içer🥰