abdullahkbra0507 Merhaba arkadaşlar.. 4 ay önce sezeryanla doğum yaptım çok zor iyilesti ama hala canım yanıyor hala karnım uyuşuk ve bağzı bölgeler taş gibi doktor normal dedi ben enfeksiyon yada iltihap var galiba diye düşündüm ama birşey yok dedi gönderdi. Bi arkadaşım da sezeryan oldu ama hiç böyle olmadı yani ne kadar normal bilmiyorum sizlerde de war mı aynı sorun bu uyusuklukk ne kadar sürecek 😏
KuzeyinAnnesii abdullahkbra0507 başka bir doktora mı çıksan canım acaba geçmiş olsun bende sezaryanmoldum 6 ay oldu çok şükür böyle bir şikayetim olmadı hiç Uyuşukluk normal artık orada bir kesi var ama acı şişlik hiç olmadı
[silindi] abdullahkbra0507 uyuşukluk normal ama acı olmaması lazım benim 1 ayda geçti acı falan kalmadı
Wyz abdullahkbra0507 uyuşukluk zamanla geciyo ama tamamen değil malesef eskisi gibi olmuyo orda her zaman bi hissizlik olucak ilk başta ki gibi olmasada
Sedaeva abdullahkbra0507 gobegımin tam ortasında 3 4 parmak kadar olan kısımda benimde hissizlik var hep kalıcak diyende var 1 sene sonra geçicek diyende var.sanırım kişiden kişiye değişiyor
seldaselda28 abdullahkbra0507 3.5aylik olduk gobegim uyusuk hep.1 haftadir da aciyor annem soguklardan dedi.Soguk havalarda sizliyormiz maalesef.Eskisi gibi olmayacak maalesef hissislik ve uyusukluk var.
Deletedmom47 abdullahkbra0507 Uyuşukluk var bugün 1 ay oldu toparlaması 1 seneyi buluyor diyorlar o bölgenin .Acı felan yok şükür ama .
Devraninannesi Canım benim 3 ay oldu doğum yapali ve hala ağrım var sağ tarafim sanki yeni ameliyattan çıkmışm gibi ağrıyor
Elaninannesi abdullahkbra0507 benımde 2 ay oldu usuttum dıye sanıyorum dıkıslerım agrıyo randevu aldım bakalım
Akcaseda abdullahkbra0507 bende iki ay önce sezaryan oldum soguk algınlıgı oldugunda sızısından duramıyorum ve ağır kaldırımca oluyor uyuşukluk da var bazı bölgelerde