Alpaslanceylan Anneler Oglum 3 aylık olana kadar sorun yoktu saçımda . Ama su 1 aydır saçım öyle bır dokuluyorkı aglayasım gelıyor döküldükçe canım yanıyor resmen . Saçı dökülen anneler bı care buldunuzmu
Sevgilimmm Alpaslanceylan yalnız değilsiniz .çözüm ne onu bilmiyorum ama 😂 doğum doktoruma kontrole gidersem soracağım ama herkes aynı dertten muzdarip sanırım. 8 9 . Aydan sonra dökülme azalıyor diye yazanları görmüştüm burda.
Motherofpearl Alpaslanceylan bende aynı sorunu yaşadım. Herkesin dediği gibi 1-2 ay sabrederseniz dökülmesi azalıyor.
ozlem12345 Alpaslanceylan 3 aylıkken başladı normal ama şimdi hatırlayamadığım ama bi hormon varmis bizi terkederken saclari da döktürüyormus vitaminsiz kalıyormuş yani ne yaptiysam kar etmedi (her yerde saclar) şarkısı gibi🤣 6 aylık olduk ve çok şükür azaldi
emine_seker Alpaslanceylan zamanla duruyor hatta bende minik minik çıktılar tekrar şimdi de onlar sinir ediyor, bir türlü şekil veremiyorum fırlıyorlar minikler😅 Ama ayrıca demir ve d vitamininize baktırın hatta genel bir kan tahlili yaptırın bence
23201060 @Alpaslanceylan mrb. Bendede 3 ay sonrası başladı dökülmeye. O kadar çok fazlaydı ki kel kalacam diyordum. 6 ayın sonuna doğru azaldı yavas yavas duruyo dökülmesi merak etmeyin . Farklı bi ürün ilaç kullanmadım ben.
Alpaslanceylan Motherofpearl ınslalh ya ınslalh bıde çok uzun saçlarım sureklı ogluma dolanıyor sureklı elını ayagnı vücudunu kontrol edıyorum dolaşır falan dıye
Kzkmntly benimde o zaman başladı 6. aydayım hala dökülüyor hiç bişey yapmadım tüm değerlerim normal doktor hormonlar düzelene kadar olacak bu dedi.
emine_seker Alpaslanceylan demir çok etkili saçta benimde hep eksiktir oradan biliyorum 🤭 geçmiş olsun
Elif06 Alpaslanceylan 3 bucuk aylık bebeğim benimde bir aydır aşırı dökülme başladı dra gittim tahlillerimde hep normal çıktı, decavit kullanmamı önerdi drum ona başlıcam bende