Merhaba kızlar aslında gündüz hiçbişey yoktu biraz dışarı çıkalm dedik eşimle dolaştık kızımda oynadı dönme dolaba falan bindirdk eve geldik sonra mama yaptm muhallebi.irmikli devam sütlü falan kustu şimdi ne yese çıkaryo yemedende çıkaryo hala nane limon yaptm şimdi biraz içirdim neden böyle olduki acaba mamadandır belki diye 15 günlük mamayıda attık çöpe eşimde sıcak mı dokundu acaba diye aklmZa başka biley gelmiyo ya mama ya sıcak dokundu herhalde diyoruz inşallah gecede kusmaz aç yattı çünkü