damlamirhat Kizlar 2 aylik bebegin elini emmeye basladi buaralar erken mi degil mi bu neden oluyor beni aydinlatin lutfen 😏
Ozgunurr damlamirhat ellerni keşfediyor şuanda fakat ben kendi fikrimi söylmek isterim ben el emmesini istemiyorum anasınıfı öğretmeniyim çocuklar emziği bi şekilde bırakıyo ama parmak çok zorluyo ve emziğe nazaran daha diş damak bozukluğu ve parmakta incelme oluyor. Kaynanam kızım doğduğundan beri elini emsin ay çok güzel görünüyo diye ağzına veriyodu kızımın ellerini kızdım ben istemiyorum diye.
Sevgilimmm damlamirhat su an normal. Müdahale etmeyin biz 6 aya girdik hala eller ağzında damagina sıkıştıriyor. Kasiniyor sanırım🥰😍😂
Dadam Çok normal bebekler herşeyi ağızlarına götürerek tanımaya çalışırlar, engellenmesi bazı motor becerilerini kazanmasına engel olur. Daha sonraki aylarda ayaklarını da ağzına götürecek 🤭 doğal bir süreç, akışına bırakın ellerini temiz tutun yeterli 🤗
Sevgilimmm damlamirhat offf onu sormayın..her dk kıyafet değiştiriyoruz. Yakasına bişey taksam bu sefer onu agzina atıyor 😂
TutuKelesh Benim bebek de sol elini yumruk yaparak ağzına sokuyor. 1 mayıs işçi bayramında doğdu, sağ elini de yumruk yapıp havaya kaldırıyor sürekli. Hatta indirmiyor. Normalmi acaba? Sizde böyle bir durum varmı?
meryembetul damlamirhat canim bnm. Kiximda oleydi… 2 bucuk oldu dis belirtisi cikti 3 ay 1 haftalik dişini bkliyrm… Hazirlik oluyo bazen dise baxende vucut fonksiyonlarini tanima oliyormus…
MrsDumanAda 5 buçuk aylık tek tek parmaklarını emiyor bazen hepsini sokuyor ağzına bakalım ne kadar sürecek 😂