2 ay 4 günlük olduk oğlum kolik olduğu için doğduğundan beri kusuyor reflü yastığımız var onda yatırıyorum emzirirken 10 dk arayla gazını alıyorum 20 dk yatırmıyorum ovup pıt pıtlıyorum yatırdığım an yine kusuyor kimi zamanda bir saat geçmesine rağmen su gibi sızdırıyor bir iki kere yan yatırmama rağmen boğulma tehlikesi bile atlattık 😭çok hareketli bir bebeğim var kafasını tam terse çevirip duruyor kussa boğulacak gibi vallahi gına geldi korkuyorum birşey olacak diye günlük değiştirdiğim tişört sayısı zaten cabası bizim kusuklu oğlanın kusmaları bian önce geçsin diye dört gözle bekliyorum