Btl_42 benim kizimda oyleydi kafasini bazen yere bazen bacağıma
Koyup 2 dk yatardi o sekil. Sonra meğer bana sinyal veriyormus 😂 kendi kendine uyumayi öğrettim ona ve hic zorlanmadim ben de yere uzanip uyumus numarasi yapıyorum oda biraz
Dolanip yanima yatip uyuyor bu sekilde cok daha kolay uyutma yontemi bulmus oldum bu arada 18 aylik kizim