OzgeMustafaBulut Kızlar mrb Etrafımda öyle sorabilceğim biri yok doktorum 6. Aya girince ek gıdaya başlarız dedi 10 gün sonra başlıycaz yani .. bende hazırlık yapmak istiyorum malum havalar soğuk her zaman dışarı çıkamam . Mesela tek tek bana yazar mısınız hangi gıdaları tattırdığınızı???
Duygu12 Ben bi fileli emzik aldım delikli sözler gibi internet den araştırabilir eczaneden alabilirsiniz içine muz elma kivi mandalina yani bu gibi aklına gelebilecek ev de olan bebeğin yiyebileci şeyleri içine koydum ağzıyla bastırarak yada emerek suyunu içti tatlarina baktı sevdiklerini yedi hem boğazına kaç ti gibi bi dert yok hemde diş etlerine surtturdu kaşığı hoşuna gitti şimdide 6 buçuk aylık olduk bu çocuk aç kitabı aldım ordan tariflere bakıp uygun olanlarını püre halinde yapıp yediriyorum kolay gelsin 😊