Kızlar araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum. 1 aylık kız bebeğim var. Gaz sancısı çok oluyor, uyutmakta zorlanıyorum. Doktoruma sordum kanguruyu önermedi, düşersin falan güvenli değil ana kucağı en iyisi dedi. Fakat evin içinde hep kucak isteyen bebeğimi sakinleştirmem zor oluyor ve sürekli kucağımda kollarım ağrıyor. Bu nedenle kanguru almak istiyorum. Ergonomik ve yenidogandan itibaren kullanılması önemli. Var mi bu şekilde tercihleri olan, memnun kalan ? Teşekkür ederim 🙏🏼