Deletedmom310 Zeynepomer96 doğduğundan beri gece lambasiyla uyutuyorum 5 buçuk aylık kızım karanlıkta hem.o korkuyor hem.benim.icim rahat olmaz
AryaBorte1 Zeynepomer96 gece lambası da olsa ışık melatonin hormonunun salgılanmasını engelliyormuş. Büyüme hormonuyla alakalı. O yüzden 23:00-05:00 arası bebek ve çocukların uykuda olması ve ortamın da karanlık olması gerekliymiş