Masal61 selam canim.ben 4ayindan basladim kasik mamalar vermeye.bebegim hic anne sutu yeyemedi ve reflusu var..reflu mama kullaniyorum ancak kustugu icin kilo alimi yavaslamisti.doktor tabsiyesiyle pirinc mamasi falan 4+ mamalar aldim ve her gun birini yediriyorum kizima..su an 5aylik olduk ve 1aydir her gun kasik mama ve sut mama olarak devam ediyoruz..5gun sonra artik haslanmis patates, yogurt ve bu gibi seylerin tadimina baslayacagiz Allahin izniyle