Aslunal_ Merhabalar Kağıthane’de oturuyorum bebeğim 6 aylık oldu ama hala düzenli bir doktorumuz yok. Bir doktora gidiyorum ama memnun değilim bana önerebilceğiniz hastane ve çocuk doktoru var mı acaba 🙈
Sevgilimmm Aslunal_ ben Türkiye Hastanesi’ne gidiyorum . Doktorumuz iyi. Birşey istedigim zaman WhatsApp dan soruyorum hemen cevap veriyor. Kağıthane de değil ama size yakın en azindan
Sevgilimmm Aslunal_ muayene ücreti 175 TL sanırım..özel sigorta ile bakiliyoruz biz. Doktorumuzun ismi Esra Çetinkaya. Yarın gideceğiz kontrolümüz var 🥰