Resmiye kızlar oğlum bugün aşı oldu. ateşine sık sık bakıyorum. uyku yapıyor galiba aşılar. sık sık uyandırıp emzirmelimiyim? İlk çocuğum yardımcı olursanız sevinirim.
Pamukprenses Resmiye verem aşısı sanırım benim de ocak 24 üne yapılacak bende merak ediyorum nasıl olacak ne yapmalıyım ilk çocuk olunca insan çok panik oluyor eli ayağına dolaşıyor
Narcicegi Resmiye uyku yapmıştı bize de o gün kendi isteğiyle bol bol emdi. Ateşina balın bizfe ateş olmadı 3 gün banyo yaptırmayın dediler yaptırmadık. Bi de ateşi tetiklemeyim diye çok kalın giydirmedim
bugra21 Pamukprenses iki bacak bi koldan olcak üç gün su degmiycek cnm gitmeden önce banyosunu yaptr istersen bacakları şişme yapabilir tabi bebekten bebeğe fark eder
bugra21 İki bacak bir kol olması lazim canım pek bi yan etki yapmiyor ama geceyi huzursuz gecirebilir çünkü üç tane kolay birşey değil ateş düşürücü ne kullaniyorsun
Betul00 Benimde bugun oldu atesini kontrol ediyorum ama biraz once emdi ve kustu baya simdi uyudu :(( bu normalmi?? :/ [bilinmeyen]
IpekDulger 38 dereceyi geçmedikçe bnce calpol kullanmayın ki bebeğin bağışıklığı güçlensin ilaçlar aşının özelliğini kaybettiriyormuş bizde ateş olmamıştı sadece biraz huzursuz oluyorlar emme düzeninizi aynen devam ettirin