Esra_Karlidag ben de yaşadım herkes normal falan dedi en sonunda doktora gittim süt yaradığı için yapmıyor dedi çok normal dedi ama insan korkuyor doğal olarak .Gazını yapıyorsa korkulacak birşey yokmuş şimdi de yeri geliyor 2 kere kaka yaptığı oluyor bazen diyorum ki acaba sütüm mü yaramıyor artik 😁bebeklerin kaka sorunu çok tuhaf yapsa bi dert yapmasa bi dert.