Seymustafalya Kızlar daha 9 günlük bebeğim ve bugün yaklaşık 5 kere kustu emiyor emiyor kusuyor ve vermeyince ağlıyor her emisinde kusuyor sonra da hickirik tutuyor sizce hastaneye gitmeli miyim çok telaş yaptım normal mi ne yapmam lazım bilmiyorum
Mom0870 Seymustafalya hıçkırık çok doğal. Sütünüz çok geliyor ise fazla geleni kusuyordur. Fışkırarak mı kusuyor?
Seymustafalya Mom0870 Fışkırarak diyemem ancak dün büyük insan gibi çıkardı. İyiki yan yatırmışım düz yatıyor olsaymış bogulabilirdi o derece. İshal olmuş kakasini da zor yapıyor doktora götüreceğiz bugün