Kızlar kızım 4 ay 10 günlük Demir ilacı baslamam gerekiyormuş sağlık ocağından verdiklerini almadim kullanmak istemiyorum bunu dedim (huzursuzluk kabız vs) yapıyormuş. Takipteki hemsirem en iyisini yaparsın dedi. Bence şimdi başlama bebeğin durumu maşallah çok iyi dedi bende 6. Ayda ek gıda ile başladım o zaman baslayabilirsin dedi. doktora sordum 4. Ayda başlaman gerek dedi. Ben anlamadım bu durumu kafam karıştı sizler ne yaptınız ne yapmalıyım?