Gulmrt gece belirli aralıklarla uyanıyordu süt içmek için bende emzirmeyi kesmem gerektiği için hiç emzirmedim biberonu da 3 gün kabul etmedi çıldırdı görünce o derece. Eksik yazmışım 3 gün boyunca gündüz vermeyi denedim kısa süreli içti hep ama ac kalmadı hiç. 4.gün tamamen kabul etti sorunsuz şekilde içti gündüz. Alıştığı için daha sonra gece de almaya başladı ve öyle biraktirdim. Ama siz sütten kesmeyeceksiniz sanırım sadece sağarak vermek istiyorsunuz. Gece emzirebilirsiniz bence gündüz biberonla denemeye başlayın suyunu biberonla verin mesela bir iki gün içinde kabul edecektir. Ve biberon bana kolaylık sağladı çünkü ucu göğüsle aynı