Kızlar bebeğimin bezinde bi haftadır pembelik vardı doktor yetersiz su alımı demişti beslenmeyi ve suyu arttırdım bugün sadece bi defa pembelik gördüm ama onun dışında sarı sümüksü leke gibi bir şey vardı iltihaba benziyordu sizce enfeksiyon olabilir mi? Yarın doktorumu arayıp soracam da sizin de fikrinizi almak istedim ? Kızım 1 ay 21 günlük bu arada