urasinannesi34 bnm bebeğimde emzik tutmuyordu. ablam ısrarla sabırla denedi iki cocuguna da alıstırmıstı. ve benm bebeğime de tutturdu. itiyodu diliyle öğürüyodu. snra yavas yavas tuttu. emzigi agzına verip emzign arkasına tık tık vurun öylede tutabiliyorlar. emzik tutan biberonu da turuyor zaten