Hayırlı akşamlar anneler Ben doğum yapalı 18 gün oldu kızım erken doğdu ve ben baya zorlanarak normal doğum yaptım Kesi atıldı dikişlerim var kusura bakmayın ama yeşil kötü kokulu akıntım var kaç gündür ne kadar dikkat ettiysemde sanırım enfeksiyon kaptım doktora gidin diceksiniz ama çok korkuyorum yani o bölgeye bişey yapılmasını geçtim alakalı bişey duymak istemiyorum maalesef 😕😞Vede ilk doğumum normalde de lohusalık kanında akıntılar nasıl olmalı bilmiyorum bu konu hakkında başından geçenler yardımcı olacaklar var mı aramızda?😞