Deletedmom5 Merhaba arkadaşlar bebeğime ana kucağı alacağım. Otomatik sallanan istiyorum, çok pahalı bir şey almayacağım çünkü sevmez ise boşa gitmesin 350₺ kadar düşünüyorum kullandığınız beğendiğiniz ürünler nelerdir yardımcı olursanız sevinirim
ikizerkekannesi Deletedmom5 babyplus tango kullandım ben daha doğrusu çok kullanamadım sadece kriz anlarında iyi oldu ikiz olduğu için ama kullanım olarak gayet iyi
Boncuk_34 Letgodan baby plus comfort ana kucağı aldım. Hem elektrikli hem de pille çalışıyor. Üstelik müzikli 😊 bebeğim çok sevdi. 250 TL ye aldım. Bi bakın isterseniz. Gün içerisinde çok rahat işimi yapabiliyorum. Müzikli olduğu için dikkatini çekiyor