Asel4 Bende oldu o çok kötü birşey benim çok canımı yaktı. Meğer orada su birikmiş beni o rahatsız ediyormuş doktor dikişimin orada bir delik açıp içine bez koydu ama öldüm öldüm dirildim. Uyuşturmadı da diğer tarafta şişti ama orası kendiliğinden indi suyu kendisi geldi.