Merhaba arkadaşlar..lutfen yardim edermisiniz..bir kac gundur bebegimin kollarinda ayaklarinin bazi yerlerinde kucuk kucuk sivilceler vardi kizariklik şeklinde..gun gectikce sivilceleri ve kizarikligi artmaya bawladi..hatta yuzunde de cikmaya bawladi..derinjn altinda gibi yuzundekiler kucuk kucur heryerinde..bugun cok huzursuzdu.cok agladi..acitiyo qaliba..sizce pişikmi..sicakdan oluyo qaliba..altini da degiwtiriyorum temizliyorum…banyo yaptiriyorum…siz ne yapiyorsunuz boyle durumlarda..yardim ederseniz cok sevinirim(((