Selam hanımlar. Gece beslemesini nasıl kesebilirim? 28 aylık olduk ama hala kesemedim. Gece tuvalete kaldırdığımda süt içmeden uyutamıyorum çığlık kıyamet çok ağlıyo kendini sağa sola vuruyo. Sağlıklı olmadığını biliyorum ama asla uyutamıyorum sütsüz kendini harab ediyo eşimde söyleniyo süt ver kesme diye. Sizinkiler hala gece süt için kalkıyo mu nasıl yapıyorsunuz?