Deletedmom_50 TYE yenidoğanda hıçkırık olması, gazı olduğunun belirtisidir. Hava yutmuştur ve gazı vardır. Gazını çıkartmayı deneyin. Geçirmek için en iyi yöntem de emzirmektir.
jap TYE yeni doğan, 5 aylık, 15 aylık farketmez. Midesi genişlediği için olur. Siz de fazla yemek yerseniz sizde de olur😊
sevgice TYE bizde reflu vardı yedikleri ağzına gelirdi o da yutmaya çalışırken hickirik tutardı. Reflu bitti hıçkırık gitti.
Ygt55 TYE yel yuttu derler brn oyle bılıyorum cok dıkkat ederdım ben hıc ruzgar yapmazdım yanında ufacık bıle ama oluyodu yınede
Evata Yakında gaz sorunu yaşayacağınızın göstergesi olabilir benim doktorum öyle dedi doğru da çıkti 🤷🏼♀️
Gunes55 TYE nedenini bilmiyorum ama anormal bi durum deil. Normal. Bizimki daha dogmadan karninda hickiriyordu😀