Oğlum 6 aylık. 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık tadımlarla. Son bi haftadır günde 2 öğün ek gıda veriyorum sebze yoğurt meyve vs. Asla zorlamıyorum istediği kadar yiyor çok şükür iştahı yerinde. Verdiğim gerçeği yiyor üstüne emiyor 2 saati geçmiyor yine acıkıyor. 1,5 saatte bir yaklaşık beslenmek istiyor. Bu süre ne zaman uzayacak? Siz bebeklerinizi ne sıklıkla nasıl besliyorsunuz? Bu arada geceleri de saat başı kalkıyor .