Kızlar selam sol göğüsüm süt dolmuyor genelde sağdan emzirdiğim için 🤦🏻♀️ 1,5 aylık kızıma sol göğsümü veriyorum ama süt az olduğu için emmek istemiyorum üstelik ağlıyor ben tutturmaya çalıştıkça. Sağ göğsüm kocaman sol ise küçücük eşimin yanında açmak bile istemiyorum o kadar çirkin duruyor ki, napmalım sol göğsümün süt dolması için pompayla sağsam dolar mı ? Biri akıl versin n’olur ?