MervEslinArden Bebeklerde iye(eğe) batmasını düzeltmek için sol el sağ ayak, sağ ayak sol el birleşmesi yapıyor eskiler peki bunu bebek kaç aylıkken başlamalıyız az çok bilgisi olan vardır yardımcı olurmusunuz?
ElifAlmila MervEslinArden bu masaji ben doğduğu zamandan beri dikkatli şekilde yaparım ve kendi yeğenlerimede yapardım. Daha sonrasında benek cok rahatlıyor ve kakasını yapıyor. Ama önce güzelce rahatlatıp kaslarını gevşetmek gerekiyor.
Merveunal MervEslinArden bebegim dogdugunda çok kucaga almıştık eyeleri batmıştı akrabamız denedi ayagı eline yetişmedi bilen birine yaptırın zarar verebilirsiniz
1Mother1Boy Benim kayinvalidem de birkaç kez oğluma yapmaya kalktı ben izin vermedim. Doğru bir hareket değil bence. Biz de böyle şeyler olmadığı için tuaf gelmişti.