ikizerkekannesi otizim genelde daha cok genetik yatkınlıkla alakalı bence içinizi ferah tutun. İntrrnete baş ağrısını yazsanız hemen öldürür sizi. Otizim için göz teması olmaması gerekiyor, daha cok içe dönük olması gerekiyor üzmeyin kendinizi benim oğlum 1 yaşında oda yapıyordu, o aylarda ama şimdi yapmıyor. Daha yeni ellerini kesfettikleri için ellerini oynatıyorlar☺️