Katilma nobeti diyolar cok aglayinca bebekler bilincsizce nefesini tutarmis. Bizim de basimiza bir kere gelmis asiri korkmustum hiiik diyip kalmis kipkirmizi olmustu. Sarsmamak gerekiyomus doktorlar yan cevirin beyne kan gitsin sakin olun diyo🙄 ruya gorduyse korkarak uyanmis olabilir. Bizimki oyuncagini mi ne vurmustu kafasina yanlis hatirlamiyosam. Onun disinda demir eksikliginden bile oluyomus. Bir kere olduysa ruya geliyo aklima.