Merhaba anneler 33 gün önce sezaryan doğum yaptım 2 haftada sanki hiç ameliyat olmamış gibi iyi hissediyordum kendimi karnımda hiçbir acı hissetmiyordum artık. Ama 2 gün önce sanki 4 gün önce doğum yapmışım gibi bi acı var şuanda karnımda. Dikiş yerimden 3 parmak üzeri. Sizce neden olmuş olabilir çok moralim bozuldu iyileşipte tekrardan acı hissetmek bana çok koydu 😓😓😓