Merhaba 22nisanda sezeryanla doğum yaptım dogumumda hiç sıkıntı olması dogum sonrasında 3.gun bütün ağrılarım gecmisti son 2 aydır düzenli adet gördüm ama yaklaşık 1 haftadir kasık bölgesinde ara ara acı saplaniyo 10 dakika filan suruyo ama ağlatacak kadar büyük bi acı oluyo daha önce bu durumu yaşayan varmı virüsten dolayı bebeğinde kendimide hastanelere taşımak istemiyorum