Merhaba , kizim 2 ay 25 günlük , eşim biraz üşüttü sonra bana gecti derken kizimada bulasti suan burnu kapali , atesi yok ama huzursuz biraz, bugün pazar yarin doktora gidicem , yatmadan önce banyosunu yapsam olurmu veya ne yapabilirim rahatlamasi icin ?
Simdiden tessekür ederim herkese ♥️