27anne
Ben sezaryen doğum yaptım. Bir hemşire tamamen temizlendiğini o yüzden çok kanama olmayacağını söylemişti. Gerçekten de öyle oldu. Ama beyaz renk akıntı oldu 3 hafta kadar. 9. aya yaklaşıyoruz ve hala adet görmedim. 1 yıla kadar normal deniyor. 1 yıldan fazla uzarsa doktora görünmek gerekiyormuş.