Arkadaşlar oğlum sadece memede ve omuzda gezerek uyuyor. Şikayetçi değilim sallanmaya alışmadı tuhaf bir şekilde sevmiyor. Kendi kendine uyumasını istiyorum ilerleyen zamanda ama merak ediyorum sallanmaya alıştırmadığım için iyi mi yaptım? Memede uyuyan bebeğe de uyku eğitimi zor mu verilir? Bebeğim daha 2 aylık haliyle gazı da var. Damla kullanıyorum iyi geliyor ama 8le 12 arası gazın en aktif olduğu zamanları çok ağlıyor canı yandığı için meme istiyor ben de masaj yapıp yapıştırıyorum memeye. İyi mi yapıyorum bilmiyorum. Bebeği memede uyuyanlar, gazı olanlar nasıl başa çıkıyorsunuz?