Aslankurt Merhaba sevgili güzel anneler 2 buçuk aylık bebeğin var emziriyorum ve boğazım ağrıyor yutkunmakta zorlanıyorum . emziren anneler antibiyotik kullanıyormu ve boğaz enfeksiyonu için neler yapıyorsnz?
Efeefe52 Aslankurt ben sıcak suya pekmez koyuyorum onu da birazcık ısıtıyorum içiyorum iyi geliyor birde sıcak ballı süt
Kemin Aslankurt ben suyu kaynatıyorum çay bardağının yarısına kadar sıcak su bal zencefil limon döküyorum üstüne yarım bardak olacak şekilde fondipleyip içiyorum iki güne geçiriyor