Kado87 bende burda okuduklarımdan aşırı etkilenmiştim aşı yaptırdığımız gün sanki ben aşı yaptırmış gibi stresten sanırım ateşim var gibiydi☺️Aslında her bünye her bebek kendine özel ama işte annelik böyle birşey sanırım en ufak ihtimal bile içimize sıkıntı oluyor